Förstår inte
Ett inlägg kommer först upp i alla trådar - varför ? - skrev i administrering en låst tråd och det ser ut så här - konstigt !?
varför är det så ?
Admin spiritualism.ifokus. and www.spiritualism.open.savvity.net ,my homepage are www.lyztran.com "I Am"

samma i vilken tråd det en blir - hjälp !!!!!
Admin spiritualism.ifokus. and www.spiritualism.open.savvity.net ,my homepage are www.lyztran.com "I Am"

Blandar du inte ihop diskussionstrådar och diskussionsgrupper? På sajten finns det endast två diskussioner men 17 diskussionsgrupper.
Best regards, Niklas 🎈

nä oavsett vilken ny diskussion jag ska skriva, kommer samma diskussion upp som första sida !?
det går alltså inte göra nya diskussions trådar i diskutionsgrupperna
med egen rubrik- det är gäller alla - försök själv

som det är nu ser det ut som dolda trådar ligger öppet med - ?

kolla adrssfältet False ?

Gör du så här?
Best regards, Niklas 🎈

6 det är just det den rutan kommer inte upp - utan det inlägg jag skrivit kommer upp först hela tiden ?

Tack nu fick jag det att fungera - tack för ditt tålamod

Bra. :-)
Best regards, Niklas 🎈